Artikler om Salg/Marketing
Nøglen til virale videoer
Thales S. Teixeira er assisterende professor i marketingafdelingen på HBS, og han beskriver her på glimrende vis, hvad der skal til for at få succes med viral markedsføring.
Dit stærkeste kort er din troværdighed
Professor Michael Wheeler fra Harvard Business School fortæller, hvorfor et “lager” af troværdighed vil bringe dig langt foran dine konkurrenter.
Forstå brugerne af de sociale netværk
Professor Mikolaj Jan Piskorski fremlægger et frisk syn på dynamikken ved de forskellige netværkssteder og guider dig igennem, så du kan begå dig på disse markedsplatforme.
Markedsføring efter recessionen
Professor John Quelch fra Harvard Business School begynder at forberede virksomhederne på ny tankegang og den langsigtede strategi, når krisen vender.
Markedsfør dig gennem en recession
Professor John Quelch fra Harvard Business School beskriver, hvordan man kan markedsføre sig ud af krisen, hvis man sætter sig lidt ind i kunders, leverandørers og de ansatte behov og bevægmønstre, når usikkerheden på markedet vokser.
FirmaSynergi i medierne
Artikler om Samfundsansvar
Artikler om Forretningsudvikling og Virksomhedsanalyse
Artikler om Salg/Marketing
Artikler om Ledelses og Organisationsudvikling